خبرهای داغ:
معاون نیروی انسانی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان ؛ سربازان در حدود ۳۸ رشته آموزشیِ مصوب شده که در دستور سال قرارگاه مهارت آموزی استان خوزستان قرار گرفته، مهارت می‌آموزند.
کد خبر: ۹۵۸۳۶۵۳
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵

سرهنگ رضا طریفی معاون نیروی انسانی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان  گفت: قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در شروع برنامه دستور مهارت آموزی سال ۱۴۰۳ و در راستای پرداختن به امر مهم حرفه‌ آموزی صدها سرباز را در مراکز مختلف تحت آموزش قرار داده است.

 

او افزود: این برنامه بر اساس سیاست‌ها و برنامه‌های اصلی ستاد کل سپاه و همچنین ستاد کل نیروهای مسلح در بحث سربازان است که مورد توجه ویژه فرمانده کل قوا قرار دارد.

 

سرهنگ طریفی تعداد سربازان تحت آموزش را ۴۰۰ نفر عنوان کرد و آن را بی سابقه دانست.

 

او سربازان تحت آموزش را از یگان‌های مختلف سپاه حضرت ولیعصر (عج) بیان کرد و گفت: این افراد در ۵ مرکز به صورت هم زمان تحت آموزش قرار دادند که ۲ مرکز در شهر اهواز، یک مرکز در ماهشهر، یک مرکز در بهبهان و یک مرکز در اندیمشک فعال هستند که مجموعا شاکر ۵ مرکز می‌شوند.

 

سرهنگ طریفی ادامه داد: سربازان در حدود ۳۸ رشته آموزشیِ مصوب شده که در دستور سال قرارگاه مهارت آموزی استان خوزستان قرار گرفته، مهارت می‌آموزند.

 

او همچنین توضیح داد: افراد پس از گذراندن آموزش‌های تئوری و عملی، آماده می شوند تا وارد دوره کارورزی شوند و درحین خدمت آموزش‌های کارورزی را طی می کنند.

 

به گفته سرهنگ پاسدار رضا طریفی این سربازان در نهایت به این سطح از آمادگی خواهند رسید که دست به ایجاد شغل بزنند و بقیه سیاست های حمایتی که برای این افراد داریم تا رسیدن به مراحل پایانی خدمت اعمال خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها