خبرهای داغ:

پیام تقدیر فرمانده سپاه ناحیه فامنین از حضور پرشور و انقلابی مردم در انتخابات

همدان- فرمانده سپاه ناحیه فامنین در پیامی از حضور پرشور و انقلابی مردم شهرستان فامنین در پای صندوق‌های رأی‌گیری انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۵۸۳۶۶۰
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ دوم پاسدار هادی ربانی، فرمانده سپاه ناحیه فامنین در پیامی از حضور پرشور و انقلابی مردم شهرستان فامنین در پای صندوق‌های رأی‌گیری انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«و من یشکر فانّما یشکر لنفسه». شکرگزاری وسیله‌ای برای جذب نعمت‌های بی‌کران حضرت حق است.

بار دیگر به لطف خداوند متعال و توجه حضرت  ولی‌عصر (عج)، مردم ولایت‌مدار و با بصیرت شهرستان فامنین با حضور پرشور و انقلابی خود در پای صندوق‌های رأی‌گیری انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دفاع از آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ایران نقش بی نظیری ایفا کردند.

با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، جنگ ترکیبی استکبار جهانی، دشمنان خارجی و منافقین داخلی با حضور  گسترده آحاد مردم، به شکست کشیده شد.

اینجانب ضمن تبریک این حماسه حضور ملی  به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان سرافراز، ایثارگران، بسیجیان عزیز و آحاد مردم شریف شهرستان، از زحمات و دست اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از نيروهای نظامی و انتظامی، رده‌های امنیتی، هیئت نظارت، عوامل اجرایی و رسانه‌های جمعی و عمومی که در خلق این حماسه عظیم ملی نقش بی‌بدیل ایفا کردند، نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات