خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز طی پیامی از حماسه حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند ماه قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۵۸۳۷۱۲
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج رامهرمز، سرهنگ پاسدار حفیظ اله تقی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز در پیامی از خلق حماسه حضور مردم شهرستان رامهرمز در انتخابات ۱۱ اسفند ماه و حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم غیور و زمان شناس رامهرمز، حضور پرشور و دشمن‌شکن شما در پای صندوق‌های رأی در ۱۱ اسفند ماه بار دیگر حماسه‌ای سترگ و بی‌بدیل در دفتر افتخارات بی‌شمار شما خلق کرد، خداوند بر عزت شما افزون نماید.

این مشارکت و حضور شورانگیز و غرورآفرین که پیروزی بزرگ مردمی محسوب می‌شود یک بار دیگر همه تبلیغات و توطئه‌های شیطانی دشمنان این سرزمین را نقش بر آب کرد و جواب دندان‌شکنی به کینه‌توزان ایران اسلامی داده شد.

حماسه‌ای که شما در میدان انتخابات خلق کردید، قلب ولی امر مسلمین جهان و پرچمدار اسلام ناب محمدی(ص) حضرت امام خامنه‌ای (دامت برکاته)، روح بزرگ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همه دوستداران و یاوران امروز و دیروز انقلاب اسلامی را پر از شور و شعف کرد و یقینا جایگاه شما مردم عزیز و شریف رامهرمز بر قله‌های این غرور و افتخار ملی می‌درخشد.

لبیک شما به ندای رهبر فرزانه انقلاب نشان داد که به رغم وجود همه مشکلات اجتماعی و اقتصادی و تبلیغات شبانه‌روزی بدخواهان و خام اندیشان، تحت هر شرایطی پیوند عمیق و ناگسستنی خود را با آرمان‌های امام راحل و انقلاب حفظ خواهید کرد.

انتخابات در جمهوری اسلامی نماد مردم سالاری دینی و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خویش است و شرکت آحاد مردم یک تکلیف شرعی و عقلی تضمین کننده امنیت، اقتدار و یکپارچگی کشور است.

اینجانب ضمن تبریک این پیروزی بزرگ و بیادماندنی، بر خود لازم می دانم از آحاد و اقشار شریف، ولایت‌مدار و انقلابی شهرستان رامهرمز که در راه تحقق مشارکت حداکثری با حضور ۷۰ درصدی خود در برگزاری انتخابات شایسته، تلاش و مجاهدت نمودند، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها