زنجان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان بابیان اینکه حضور مردم در انتخابات نظام وانقلاب را بیمه کرد،گفت: مردم ایران با خلق حماسه در انتخابات، دوستداران نظام را دلشاد و دشمنان را عصبانی کردند.
کد خبر: ۹۵۸۳۷۶۹
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹

حماسه حضور مردم در انتخابات انقلاب و نظام را بیمه کرد

حجت الاسلام حسن بیگدلی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛با اشاره به حضور حماسی و پرشور ملت انقلابی ایران  در انتخابات یازدهم اسفند ماه سال جاری اظهار کرد:علیرغم وجود تحریم های ظالمانه و فضاسازی وسم پاشی روانی- رسانه ای دشمنان در تشویق مردم برای عدم مشارکت در انتخابات و تلاش برای ایجاد حس یاس وناامیدی در جامعه،ملت ایران به صحنه آمدند وحماسه آفریدند.

 

وی بابیان اینکه حضور مردم در انتخابات نظام وانقلاب را بیمه کرد،گفت: مردم ایران با خلق حماسه در انتخابات، دوستداران نظام را دلشاد و دشمنان را عصبانی کردند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان بااشاره به اهمیت این دوره ازانتخابات نسبت به ادوار گذشته خاطرنشان کرد:چرا که در دوره های قبلی شدت هجمه ها وتوطئه های دشمنان به اندازه امروز نبود.

 

حجت الاسلام بیگدلی بااشاره به برگزاری سالم،امن و آزاد وباکیفیت انتخابات در کشور بیان کرد:این مهم نشاندهنده ی زیبایی ها و سلامت انتخابات و آزادی حق انتخاب مردم است.

 

وی با اشاره به اینکه مردم با وجود مشکلات نشان دادند پای کار نظام وانقلاب هستند،افزود: باید قدر این ملت بزرگ و فهیم را دانست و در خدمت بی منت به آحاد جامعه از هیچ کوششی فروگذاری نکرد.

ارسال نظرات