مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبر داد
زنجان-مدیر کل فرهنگ ارشاد و اسلامی استان زنجان از افتتاح نمایشگاه قرآن و عترت در فرهنگسرای امام خمینی این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۳۸۱۱
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱

افتتاح نمایشگاه قرآن و عترت در زنجان

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛اصغر حاج علی اکبری در آئین افتتاح نمایشگاه قرآنی با اشاره به برگزاری رویدادهای قرآنی بصورت سالانه در آستانه ماه مبارک رمضان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:در همین راستا نمایشگاه قرآن و عترت در آستانه این ماه مبارک با حضور ۸۰ ناشر کشوری با یک هزار و ۹۰۰ عنوان کتاب در ۱۷ هزار جلد در قالب نمایشگاه کتاب برگزار می شود.

 

وی با اشاره به محصولات ارائه شده در این نمایشگاه افزود: محصولات قرآنی، دینی، مذهبی و مهارت‌های زندگی، روانشناسی اسلامی و محصولات مرتبط در این نمایشگاه است.

 

مدیر کل فرهنگ ارشاد و اسلامی استان زنجان  عنوان کرد: همچنین  ایستگاه تدبیر در قرآن،محصولات ترجمه و مفاهیم قرآن و محصولات فرهنگی مرتبط با عفاف و حجاب از دیگر محصولات و فعالیت‌ها در این نمایشگاه است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به اهداف برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و گفت:ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و برگزاری رویدادهای مختلفی از قبیل ایستگاه مطالعه در اماکن و صنوف مختلف در سطح استان از اهداف این نمایشگاه است.

 

گفتنی است  نمایشگاه قرآن و عترت صبح امروز با حضور ابوالفضل رفیعی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در فرهنگسرای امام خمینی(ره) افتتاح شد.

 

 

 

ارسال نظرات