خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: حماسه بزرگ مشارکت مردم ایران در انتخابات 11 اسفندماه برخواسته از بصیرت، دین مداری و ولایت محوری ملت ایران است.
کد خبر: ۹۵۸۳۸۷۹
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷

به گزارش، حجت الاسلام علی رضایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در جمع پایوران سپاه استان سمنان در مراسم تجلیل از پاسداران نمونه اظهار داشت: باید قدردان حماسه بزرگ مشارکت مردم ایران در انتخابات ۱۱اسفندماه باشیم و این حرکت باشکوه برخواسته از بصیرت، دین مداری و ولایت محوری ملت بزرگ ایران اسلامی است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به حضور پر شور مردم در صحنه انتخابات بیان کرد: دشمنان از ماه ها قبل و در یک جنگ ترکیبی پیچیده به دنبال تحریم انتخابات و خدشه به امنیت کشور بودند که این حضور حداکثری دشمنان را از توطئه و دسیسه علیه انقلاب اسلامی ایران مأیوس و ناامید کرد.
وی با بیان اینکه این مشارکت حداکثری در واقع پیروزی ملت ایران در مقابل دشمن است و باید به همه این پیروزی را تبریک گفت، افزود: مردم سمنان همواره به دین و دیانت، مهمان نوازی، محبت، علم و دانش و ابتکار و خلاقیت شهرت دارند و مردم استان سمنان با حضوری باشکوه در انتخابات اخیر نماد حاکمیت مردم سالاری دینی را به نمایش گذاشتند.
رضایی ضمن تبریک به منتخبان مردم استان سمنان، تصریح کرد: نمایندگان منتخب باید دقت کنند مسیری که حرکت می کنند در مسیر ولایت و تابعیت از انقلاب اسلامی ایران و ارزش های آن باشد و اگر این مسیر را ادامه دهند اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در عرصه های مختلف مادی و معنوی شاهد هستیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: نمایندگان منتخب مردم باید موانعی که در مسیر پیشرفت انقلاب وجود دارد را باید شناسایی کنند و با طرح و برنامه برای رفع این موانع به بهبود فرآیند خدمت گذاری توسط قوه مجریه کمک کنند.
حجت الاسلام علی رضایی اظهار داشت: ۴۵ سال این مردم پای انقلاب خود ایستادند و مانند یک مادر که از فرزند خود نگهداری می کند مردم نیز از انقلاب محافظت می کنند، چون ریشه جان و محصول زحمات این ملت است.
وی با اشاره به 2 راهبرد مهم دشمن برای ایجاد تزلزل در انقلاب اسلامی ایران گفت: دشمن فهميده است پیوستگی امت و امام برای ایران افتخارآفرین است و در یک سال و نیم گذشته از تمام توان خود برای قهر مردم از صندوق رأی بهره گرفتند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: با وجود رهبر آگاه و هوشمند و مردم ولایت مدار حضور حماسی در تاریخ انقلاب ثبت شد و انتخابات ۱۱ اسفند شبیه یک معجزه بود و عنایات خدا شامل حال ملت ایران شد.
وی با بیان اینکه دشمن با ایجاد ناامنی در صدد کاهش مشارکت بود، تصریح کرد: این در حالی است که مردم در انتخابات ۱۱ اسفند برگ زرینی دیگر تاریخ انقلاب ورق زدند.
خاطر نشان می شود؛ تجلیل از خانواده معظم شهید محمد پازوکی طرودی و تجلیل از پاسداران نمونه سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان از جمله برنامه های شاخص در این مراسم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها