مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام خبر داد؛

آغاز طرح گشت‌های نظارتی ویژه پایان سال در ایلام

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام از آغاز طرح گشت‌های نظارتی به‌منظور تقویت نظارت، رصد و پایش بازار پایان سال خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۳۹۱۵
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط‌عمومی تعزیرات حکومتی ایلام، سید مهدی محمدی در خصوص گشت‌های نظارتی ویژه در ایلام اظهار کرد: وظیفه اصلی تعزیرات حکومتی اجرای درست قانون و رسیدگی به تخلفات حوزه بازار است.

 

 مدیرکل تعزیرات حکومتی گفت: باتوجه‌به افزایش تقاضا برای خرید بازار در ایام پایانی سال، مرحله اول طرح نظارت بر بازار از ۱۵ اسفندماه آغاز و تا ۲۹ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

 

 محمدی افزود: مراکز عمده خرید و عرضه کالا و خدمات، نمایشگاه‌های بهاره، میادین میوه و تره‌بار، شرکت‌های مسافرتی، دفاتر فروش بلیت، غذاخوری‌ها، قنادی‌ها، مراکز تولیدی، توزیعی و خدماتی، انبارها، سردخانه‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای مراکز فروش پوشاک مهم‌ترین نقاط تمرکز گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی خواهند بود.

 

 وی ادامه داد: مرحله دوم اجرای طرح از اول فروردین‌ماه آغاز و تا ۲۱ فروردین ادامه خواهد داشت که در این مرحله نیز علاوه بر نظارت بر مراکز مرحله اول، مراکز اسکان و پذیرایی، اقامتگاه‌ها، اماکن زیارتی، زائرسراها، هتل‌ها و مراکز توزیع اقلام ماه مبارک رمضان نیز اضافه خواهد شد.

 

 محمدی خاطرنشان کرد: گشت‌های مشترک در شهرستان‌های استان که اداره تعزیرات حکومتی دایر است فعال و بازار را رصد می‌کنند وی در پایان گفت: حضور گروه مجهزهای نظارتی باید در بازار برای مردم محسوس باشد؛ لذا رؤسای شعب سیار تعزیرات حکومتی در گشت‌ها حضور دارند و بازار را رصد می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار