خبرهای داغ:
سرهنگ علیخانی در مراسم اعزام بسیجیان به اردوی راهیان نور: امسال هزار نفر از بسیجیان گرگان در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند و این آخرین کاروان راهیان نور در سال جاری می‌باشد
کد خبر: ۹۵۸۳۹۷۶
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸

امسال هزار بسیجی شهرستان در قالب پنج کاروان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند

سرهنگ علیخانی فرمانده سپاه گرگان در حاشیه مراسم اعزام بسیجیان به اردوی راهیان نور و در مصاحبه با خبرگزاری بسیج گلستان عنوان کرد: صبح امروز پنجمین کاروان راهیان نور گرگان با همکاری ستاد راهیان نور شهرستان، به استعداد دو دستگاه و تعداد ۱۰۰ نفر به مدت ۵ روز جهت زیارت از یادبودهای شهدای ۸ سال دفاع مقدس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی افزود: هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور، آشنایی و تجدید میثاق جوانان مومن و انقلابی شهرستان گرگان با ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه است.

علیخانی اذعان داشت: بسیجیان اعزامی به اردوی راهیان نور پس از برگشت به عنوان سفیران فرهنگی ارزش‌های دفاع مقدس را در سطح جامعه ترویج می‌نماید.

فرمانده سپاه گرگان در پایان اعلام داشت: در سال ۱۴۰۲ بالغ بر هزار نفر از بسیجیان شهرستان گرگان بصورت ۵ کاروان و در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام و یا عزیمت شدند و این آخرین کاروان راهیان نور در سال جاری می‌باشد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها