مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل:

اجرای برنامه های تربیتی نباید معطل بخشنامه های اداری باشد

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: اجرای برنامه های پرورشی باید به صورت خودجوش انجام شود و مربیان و معاونین پرورشی نباید منتظر بخشنامه اداری برای اجرای برنامه های خود باشند.
کد خبر: ۹۵۸۳۹۸۳
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸

اجرای برنامه های تربیتی نباید معطل بخشنامه های اداری باشد

به گزارش خبرنگار بسیج، کلام الله صفری صبح سه شنبه در آیین بزرگداشت هفته تربیت اسلامی در مجتمع آموزشی عصمت اردبیل اظهار کرد: اجرای برنامه های تربیتی نیازمند تلاش شبانه روزی و مخلصانه عوامل مدارس است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای برنامه های پرورشی باید به صورت خود جوش انجام شود و مربیان و معاونین پرورشی نباید منتظر بخشنامه اداری برای اجرای برنامه های خود باشند بلکه اجرای برنامه های فرهنگی نیازمند تلاش شبانه روزی و مخلصانه مربیان وعوامل در مدارس است.

مدیرکل آموش و پرورش اردبیل گفت: آموزش و پرورش در همه زمینه های اجتماعی جریان سازی کرده و در هفته های اخیر نیز در راستای بالا بردن مشارکت عمومی در بحث انتخابات اقدامات شایسته ای را انجام داد.

صفری تصریح کرد: اجرای همایش های رای اولی در سطح استان، برگزاری جلسات روشنگری، برپایی تریبون آزاد برای دانش آموزان و … از جمله اقدامات خوب استان در بحث انتخباات بود که به شکل وسیعی در مدارس استان انجام شد.

وی با اشاره به اهمیت اقامه نماز جماعت در مدارس افزود: آشناسازی دانش آموزان با زندگانی نورانی ائمه اطهار (ع)، اهمیت بخشی به مراسم آغازین مدارس با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و تربیتی، احترام به نمادهای ملی و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و … از مهمترین برنامه هایی است که مدیران و مربیان پرورشی بایستی در راس امور خود قرار دهند.

در ادامه این مراسم معاون پرورشی و فرهنگی استان اردبیل نیز ارتقای انگیزه، نشاط و اثربخشی نیروهای تربیتی و نیز شتاب بخشی به تحقق اهداف تربیتی در مدارس را از اهداف برنامه فراگیر پرورشی دانست.

غفور حضوری اظهار کرد: از جمله مهم‌ترین این اهداف براساس سند تحول بنیادین رسیدن متربیان به مراتبی از حیات طیبه است که امیدواریم از طریق اجرای برنامه‌های تربیتی تسهیلگری این هدف محقق شود.

ارسال نظرات