خبرهای داغ:
مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان خبر داد؛

برگزاری اردوی جهادی پزشکان متخصص در شادگان

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان از برگزاری اردوی یک روزه جهادی پزشکان متخصص در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۴۰۹۵
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، نور الله طاهری صبح امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در راستای خدمت رسانی به مردم و ارتقای سطح سلامت در شهرستان شادگان روز جمعه (۱۸ اسفندماه) اردوی جهادی پزشکی با حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص در محل کلینیک بیمارستان شهید معرفی زاده انجامی می‌شود.

وی افزود: پزشکان حاضر در این برنامه شامل فوق تخصص جراح قلب، فوق تخصص آسم و ریه، نفرولوژی (بیماری‌های داخلی و کلیوی)، متخصص مغز و اعصاب، زنان و زایمان، قلب و عروق، گوش و حلق و بینی، مغز و اعصاب، روان‌تنی، روانشناس، تغذیه، جراح عمومی، روماتولوژی (استخوان و مفاصل) و رادیولوژیست (سونوگرافی) خواهند بود.

طاهری گفت: شهروندانی که متقاضی انجام معاینات پزشکی رایگان در هر یک از تخصص‌های یادشده هستند، می‌توانند به مرکز خدمات جامع سلامت محل سکونت خود در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری مراجعه و با دریافت معرفی‌نامه از آن مرکز، در روز جمعه به محل برگزاری اردوی جهادی واقع در بیمارستان شهید معرفی زاده مراجعه کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان تاکید کرد: با توجه به محدود بودن نوبت‌های پزشکی، افرادی که بدون معرفی از سوی پزشکان مراکز خدمات جامع سلامت مراجعه کنند، پذیرش نخواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار