خبرهای داغ:

اهدای ۷۰ سری جهیزیه در قالب طرح طوبی به زوجهای جوان در باغملک

با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ، فرماندار ، بخشدار مرکزی ، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ، رئیس اداره بهزیستی و روحانیون ۷۰ سری جهیزیه در قالب طرح طوبی اهدا شد.
کد خبر: ۹۵۸۴۱۱۶
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج باغملک: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ضمن خیر مقدم به زوج های جوان و حاضرین گفت: کسانی که به تازگی زندگی خود را با نام و یاد خدا آغاز کرده اند و می‌خواهند با الگو گیری از حضرت فاطمه زهرا(س) موفق باشند باید اهل ایمان و تقوا و به دستورات قرآن عمل کنند.

سرهنگ فاضل عارف افزود: از همه عواملی که در این برنامه همکاری داشتند تقدیر و تشکر می کنیم و امروز سومین مرحله از تهیه و توزیع اهدای جهیزیه ها می باشد.

وی با اشاره به خدمات ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیان کرد: در طول سال بیش از ۲۲۰ سری جهیزیه اهدا شد و این ۷۰ سری مرحله سوم است و خداوند را شاکریم که به ما توفیق خدمت رسانی به مردم را داده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیان کرد: در زمینه محرومیت زدایی ، بسته های معیشتی و وام های اشتغالزایی اقدامات بزرگی صورت گرفت و با برداشتن هر قدمی خداوند خود کمک خواهد کرد.

وی در پایان با توصیه به زوج های جوان خاطر نشان کرد: همیشه سعی کنید در زندگی همدیگر را تحمل کنید و با آرامش در کنار هم باشید تا زندگی پر خیر و برکتی داشته باشید.

گفتنی است که این برنامه با همکاری ناحیه مقاومت بسیج ، حفاظت اطلاعات و بسیج سازندگی بوده است.

یادآور میشویم که اقلام جهیزیه شامل کالاهای اساسی یخچال فریزر ، تلویزیونLED ، ماشین لباسشویی ، جاروبرقی ، اتو بخار ، پتو ، فرش ، ظروف آشپزخانه ، تشک و اجاق گاز بود.

خبرنگار: مهین ممبینی 

ارسال نظرات
پر بیننده ها