فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام؛

رشد متوازن سپاه ایلام نشان‌دهنده حرکت جمعی است

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام یک رشد متوازن دارد که نشان‌دهنده حرکت جمعی و هماهنگی بین نیروهای سپاه است که در زمینه‌های مختلف افتخارآفرینی می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۸۴۱۲۶
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار جمال شاکرمی ظهر امروز در سیزدهمین جشنواره استانی مالک‌اشتر سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام که در هتل زاگرس ایلام برگزار شد، گفت: شهیدان تاج عزت بر سر ما نهاده و راه را برای ما روشن کردند و پیشرفت امروز را مدیون خون شهدا هستیم. 

 

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام اظهار کرد: سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام یک رشد متوازن دارد که نشان‌دهنده حرکت جمعی و هماهنگی بین نیروهای سپاه است که در زمینه‌های مختلف افتخارآفرینی می‌کنند. 

 

وی گفت: هشت هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز به اردوهای راهیان نور بدون دریافت مبلغ اعزام شده است سه هزار نفر پیش‌بینی شده برای اعزام دانشجویان به راهیان نور که با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته این مورد محقق خواهد شد. 

 

شاکرمی بیان کرد: بسیجیان و گروه‌های جهادی یکی از ظرفیت‌های ویژه سپاه هستند که در هر جا ورود کردن قطعاً افتخارآفرینی کرده‌اند. 

 

گفتنی است در این مراسم، مجموعه بسیج سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام با ۳۲ منتخب در سرفصل‌های مختلف عملکرد ۱۴۰۱ لوح سپاس موفق‌ترین دریافت کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار