آیت الله رئیسی در بازدید از مناطق سیل زده جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: از این باران که رحمت الهی است باید در جهت آب شرب، آب کشاورزی و مصارف مورد نیاز در یک منطقه که نیاز هست بهره برداری و استفاده کرد.
کد خبر: ۹۵۸۴۲۸۹
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، آیت الله رئیسی، امروز چهارشنبه 16 اسفندماه در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده چابهار گفت: خدا را سپاس گذارم که امروز در جمع مردم دشتیاری چابهار هستم، باید خداوند را به خاطر نزولات آسمانی شکر گفته و سپاس بگوئیم.


وی با تاکید بر این مطلب که باران رحمت الهی است و باید قدردان این نعمت باشیم، افزود: از این باران باید در جهت آب شرب، آب کشاورزی و مصارف مورد نیاز در یک منطقه که نیاز هست بهره برداری و استفاده کرد.

رئیس جمهور با تاکید بر این مطلب که روحیه شکر گذاری در بین مردم منطقه چابهار بالاست به ویژه این روحیه در بلوچ ها وجود دارد ادامه داد: روستاهای منطقه از نظر آب و برق به برکت نظام جمهوری اسلامی برخوردار است، آنچه امروز مهم است و موجب نگرانی شده مسئله بهسازی جاده ها می باشد.

رئیسی ضمن تاکید بر احداث پل تصریح کرد با ایجاد پل می توان هم جاده ها را حفظ کرد و هم آب را در مسیر خودش قرار داد.

این مسئول با تشکر و قدر دانی از نیروهای امدادی که بلافاصله بعد از سیل کار امداد رسانی به آسیب دیدگان از سیل را آغاز کرده اند ادامه داد: در ابتدا باید از مردم تشکر کرد که با مساعدت خوب خود مانع از آسیب دیدگی شده اند و بعد باید از مسئولان قدردانی کرد

ارسال نظرات