خبرهای داغ:
نمایشگاه عفاف و حجاب با محوریت آشنایی با لباس‌های سنتی اقوام و تاریخچه حجاب زنان در ایران باستان، با همکاری ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) در هنرستان دخترانه ایمان منطقه پردیسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۴۳۴۰
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰

لیلا زارع مدیر هنرستان فنی ایمان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، بیان داشت: نمایشگاه عفاف و حجاب با حمایت اداره آموزش و پرورش ناحیه۴ با محوریت آشنایی دانش‌آموزان با لباس‌‌های سنتی اقوام مختلف و تاریخچه حجاب زنان در ایران باستان برپا شد.

وی اظهار کرد: در این نمایشگاه ۱۳غرفه برای مدارس منتخب آماده شد که بتوانند هنرهای دست دانش‌آموزان، طراحی و دوخت ایرانی اسلامی را به نمایش بگذارند.

مدیر هنرستان ایمان افزود: هدف ما در کنار پرداختن به موضوع مهم عفاف و حجاب و لازمه رعایت این مهم در جامعه، معرفی زیبایی‌های هنر دوخت ایرانی اسلامی در لباس‌های سنتی بوده و در نهایت این پیام را به دانش‌آموزان انتقال بدهیم که برای یک خانم چادر بهترین عفاف و حجاب است.

غرفه گفت‌وگو دانش‌آموزی با محوریت عفاف و حجاب توسط معاونت اجتماعی ناحیه بسیج امام حسن مجتبی(ع) در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب در حوزه عفاف و حجاب،خدماتی را به دانش‌آموزان علاقمند ارائه کرد.

انتهای پیام/حردانی

ارسال نظرات