مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

برگزیدگان جشنواره باران وحی تقدیر شدند

زنجان- به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد و هفته احسان و نیکوکاری؛ برگزیدگان جشنواره باران وحی تقدیر شدند.
کد خبر: ۹۵۸۴۴۲۸
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸

برگزیدگان جشنواره باران وحی تقدیر شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان روح اله صالحی در مراسم تقدیر از برگزیدگان ششمین دوره جشنواره قرآنی باران وحی با تأکید بر فراگیری مفاهیم قرآنی اظهار کرد: درباره آشنایی با قرآنی باید تلاش شود، چون قرآن کتاب زندگی است.

وی با اشاره به اینکه نهاد انقلابی همچون کمیته امداد توجه به مفاهیم قرآنی بسیار مورد توجه است، افزود: در همین راستا سالانه برنامه‌های متعددی با موضوع قرآن برای جامعه هدف اجرایی می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه یادگیری قرآن و عمل به این کتاب آسمانی قطعا موجب سعاتمندی افراد خواهد شد، اضافه کرد: به طور یقین تقویت ارزش‌های دینی در بین جامعه هدف تاصیر بسزایی در توانمندسازی آن‌ها خواهد داشت.

صالحی با اشاره به اینکه آموزش‌های قرآنی در شناسایی استعداد‌های برتر در این زمینه موثر بوده است، گفت: خروجی این اقدامات مثبت بوده و موجب تربیت حافظان قرآنی در سطح ملی شده است.

در ادامه نیز رئیس دارالقرآن کریم زنجان عمل به قرآن را باعث عاقبت بخیری در دنیا و آخرت برشمرد و افزود: قرآن به عنوان بهترین و کاملترین راهنمای بشریت می‌تواند عزتی ابدی به انسان ببخشد و در‌های خیر را مقابلش بگشاید.

محمود رنگرز با اشاره به آمادگی مجموع دارالقرآن برای همکاری با کمیته امداد در برنامه‌های قرآنی اضافه کرد: امیدواریم این همکاری‌ها منجر به تربیت افراد نخبه در حوزه قرآنی شود.

گفتنی است، ششمین دوره جشنواره قرآنی باران وحی با هدف ترویج معارف دینی و قرآنی بین جامعه هدف کمیته امداد برگزار و نفرات برتر به مسابقات کشوری اعزام شدند.

این دوره از جشنواره با حضور ۶۰۰ نفر از مددجویان برگزار شد که ۱۲۶ نفر از این افراد در ۹ رشته برگزیده شدند.

برگزاری دوره‌های آموزش قرآن کریم، برگزاری محافل انس با قرآن و برگزاری مسابقات قرآنی با هدف توسعه فرهنگ و نشر قرآن نیز از دیگر اقداماتی است که کمیته امداد انجام می‌دهد.

فاطمه عسگری

ارسال نظرات