خبرهای داغ:
تدارک برنامه‌های موثر و روایت واقعیت‌ها برای اجلاسیه کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان در روز ۱۷ اسفند
کد خبر: ۹۵۸۴۴۶۱
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، سردار سرتیپ حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در مراسم دومین شب پیش کنگره ۲۴ هزار شهید استان خوزستان گفت: این مراسم امشب با استقبال بسیار خوب، جوانان، نوجوانان و دانش آموزان مواجه شد.

او افزود: اجرا کنندگان نیز نمایش‌های بسیار خوبی از مجاهدت رزمندگان روی صحنه بردند، اگرچه این برای نسل جوان به مثابه هنر است، اما واقعیتی در آن نهفته است که بسیار متفاوت بود.

سرتیپ شاهوار پور یادآور شد که نسل فردا باید با این مجاهدت‌ها آشنا شوند زیرا اینها می‌تواند امنیت و آسایش و خاک ما را حفظ نماید و همیشه رگ غیرت و مردانگی در بین جوانان و نوجوانان این مرز و بوم محکم و استوار برافراشته شود تا به عنوان مدافعان این خاک همیشه در صحنه‌ها حضور داشته باشند.

او با بیان اینکه پس از ۱۷ اسفند ماه و برگزاری اجلاسیه اصلی، اظهار داشت: از روز ۱۹ اسفند نیز دوباره کارهای نمایشی کنگره ملی شهدا آغاز می‌شود و نمایش‌ها تا پیش از تحویل سال جدید و اوایل ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

سردار شاهوار پور از همه مردم دعوت کرد تا روز شنبه شب در اجلاسیه اصلی حضور پیدا کنند که برنامه های بسیار موثری نیز در آن به اجرا در می آید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها