خبرهای داغ:
مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان از ابرناکی، رگبار ، وزش باد‌ و ریزش تگرگ در برخی نقاط خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۴۴۸۴
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، محمد سبزه زاری گفت : براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی به سبب گذار امواج کم دامنه از فراز استان، یکی طی امروز و فردا در بخش‌های شمالی، شرقی و ارتفاعات و دیگری طی یکشنبه و دوشنبه در اغلب مناطق به ویژه بخش‌های شمالی، شرقی، جنوبِ غربی تا جنوبِ شرقی و ارتفاعات سبب ابرناکی، رگبار و رعدوبرق، وزش باد‌های متوسط تا شدید، ریزش تگرگ در برخی مناطق و بارش برف در ارتفاعات خواهند شد.

وی افزود : طی بعد از ظهر‌های امروز و فردا به سبب وزش باد‌های متوسط تا شدید در مناطق غربی، جنوبِ غربی تا جنوبِ شرقی و مرکزی احتمال خیزش گردوخاک‌های محلی و موقتی وجود دارد. همچنین شمال خلیج فارس نیز طی این مدت مواج و متلاطم است.

سبزه زاری گفت : طی امروز و فردا نوسانات روزانه دما محسوس نیست، شنبه و یکشنبه افزایش نسبی می‌یابد و دوشنبه افت شدیدی خواهد داشت.

در شبانه روز گذشته اهواز با ۲۶.۳ و ایذه با ۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان گزارش شده اند. در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۲۶.۳ و کمینه دمای ۱۰.۴ درجه سانتیگراد رسیده است. "

ارسال نظرات
پر بیننده ها