خبرهای داغ:
شیدایی خبر داد

آمادگی آموزش و پروش استان برای اسکان فرهنگیان در نوروز ۱۴۰۳

همدان-مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان، از آمادگی کامل آموزش و پروش استان همدان برای اسکان فرهنگیان در نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۴۵۱۷
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رسول شیدایی در جمع خبرنگاران از آمادگی آموزش و پروش استان برای اسکان فرهنگیان در نوروز ۱۴۰۳  خبر داد و اظهار کرد: با توجه به تقارن ایام ماه مبارک رمضان با نوروز ۱۴۰۳ تمهیدات لازم برای استقبال از این ماه پر خیر برکت و اطلاع رسانی در خصوص رعایت شئونات این ماه اقدام می‌شود.

وی افزود: میهمانان فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان در ۱۵ پایگاه در تعداد ۱۲۵ آموزشگاه و در ۱۲۰۶ اتاق (کلاس) پذیرش خواهند شد، که ۱۵۵ اتاق ویژه، ۹۰۸ اتاق الف، ۳۴ اتاق ب و ۹ مکان از قبیل نمازخانه ها، اردوگاه ها و... است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به استقبال گسترده مهمانان از خدمات سفر تابستانی آموزش و پرورش استان، خاطرنشان کرد: اجراي طرح ستاد اسکان موقت فرهنگیان از هفته آخر اسفند ماه سال جاری شروع و در تاریخ ۱۲  فروردین ماه ۱۴۰۳به پایان خواهد رسید.

وی گفت: بخش عمده کار ما در ستاد اسکان نوروزی باید به صورت اینترنتی خدمات رسانی شود تا مردم نیز در این مساله معطل و سردرگم نشوند.

شیدایی در ادامه تصریح کرد: نگاه ما به ستاد اسکان نوروزی نگاه خدماتی و رفاهی است و به هیچ عنوان نگاه درآمدی به مساله نداریم، چون اعتقاد داریم این مساله خودش را در بهبود روند تعلیم و تربیت نشان خواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات