به مناسبت روز ملی درختکاری کاشت دو هزار اصله درخت در شهرکها و نواحی صنعتی کهگیلویه وبویراحمد با حضور مسئولان سپاه و بسیج، دستگاه های اجرایی و شهرستانی آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۸۴۵۵۰
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سرپرست شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه وبویراحمد در این آیین از سپاه فتح، منابع طبیعی، بسیج سازندگی و بسیج کارگری و کارخانجات سپاه فتح به دلیل همکاری بی شائبه دراجرای عملیات درخت کاری سال جاری تقدیر کرد و از ایجاد وتوسعه درختکاری و فضای سبز به مساحت 40 هکتار درشهرکها و نواحی صنعتی خبر داد.
سید صدرا درست سرپرست شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه وبویراحمد ضمن تبریک روز درخت کاری وهفته منابع طبیعی گفت: با توجه به اینکه امروزه با فعالیت کارخانجات صنعتی و زیاد شدن وسایط نقلیه عمومی در سطح شهرهای بزرگ و تولید گاز هایی مانند دی اکسید کربن در هوای شهرها ،سلامت افراد را تهدید می‌کند درختکاری یک راه حل مناسب برای مبارزه با آلودگی‌ها است.
سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان افزود: درسطح شهرک ها و نواحی صنعتی می‌توانیم با ایجاد جنگل‌های مصنوعی و فضاهای سرسبز و افزایش درختان ضامن ارتقای بهداشت روانی و افزایش نشاط و شادابی وپویایی وفعالیت موثر دربین کارگران ومهندسین شویم.
وی عنوان کرد: به طور کلی روز درختکاری بهانه‌ای است که به محیط زیست احترام بگذاریم و آن را احیاء کنیم و با دقت بیشتری از آن نگهداری کنیم.

کاشت بیش از 2 هزار نهال در شهرک ها و نواحی صنعتی کهگیلویه وبویراحمدکاشت بیش از 2 هزار نهال در شهرک ها و نواحی صنعتی کهگیلویه وبویراحمدکاشت بیش از 2 هزار نهال در شهرک ها و نواحی صنعتی کهگیلویه وبویراحمدکاشت بیش از 2 هزار نهال در شهرک ها و نواحی صنعتی کهگیلویه وبویراحمدکاشت بیش از 2 هزار نهال در شهرک ها و نواحی صنعتی کهگیلویه وبویراحمدکاشت بیش از 2 هزار نهال در شهرک ها و نواحی صنعتی کهگیلویه وبویراحمد

 

ارسال نظرات