مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری ایلام گفت: سهم ابلاغی تسهیلات اشتغالزایی استان ایلام از محل تبصره ۱۸ سال گذشته، ۸۴۶۴ میلیارد بوده که تاکنون ۳۵۰۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۵۸۴۵۵۸
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، جمیل شوهانی مدیرکل سرمایه گذاری و اشتغال استانداری ایلام، در نشست تبصره ۱۸ که به بحث و بررسی پیرامون اعتبارات ابلاغی و پرونده‌های ارجاعی جهت دریافت تسهیلات و ایجاد اشتغال پرداخته شد، گفت: سهم ابلاغی استان از محل تبصره ۱۸ سال گذشته ۸۴۶۴ میلیارد ریال بوده که تاکنون ۳۵۰۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال به تعداد ۴۵۲ طرح پرداخت شده و مابقی نیز در حال بررسی و نوبت پرداخت است.

وی افزود: تسهیلات تبصره ۱۸ سال جاری 

از محل جزء ۳ نیز تاکنون ۱۵۷ میلیارد تومان به تعداد ۱۷۴۵ نفرپرداخت شده است، همچنین از محل جزء ۴ (سهم ملی) نیز تاکنون ۴۹۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به تعداد ۳۷۶۸ پرونده پرداخت شده است.

مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری، ادامه داد: در مجموع سهم ابلاغی استان از محل تبصره ۱۸ سال گذشته و امسال تاکنون ۹۷۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به تعداد ۵ هزار و ۹۶۵ طرح پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری بسیج، شوهانی در پایان ضمن تشکر ازمدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل استان و باعنایت به استاندار خواستار اهتمام جدی مدیران بانکی استان در جهت تسهیل در فرایند بررسی پرونده‌های ارجاعی و تسریع در پرداخت پرونده‌های در دست بررسی و اقدام شد.

 

ارسال نظرات