مجمع بسیجیان شهرستان تنگستان برگزار شد

مجمع بسیجیان شهرستان تنگستان با معرفی راهکارهای برتر کارگروه‌های شش گانه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۴۷۴۱
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،حجت الاسلام والمسلمین پهلو زاده امام جمعه شهر اهرم در همایش مجمع بسیجیان شهرستان تنگستان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت:نقش نخبگان در جوانان همچنان که در شکل گیری و پیروزی انقلاب نقش مهمی داشتند در طول چهل سال نیز در تحقق اهداف انقلاب نقش بی‌بدیلی داشتند و اکنون نیز باید نقش محرکی در پیشبرد اهداف انقلاب و بیانیه گام دوم ایفا کنند.

امام جمعه شهر اهرم در ادامه افزود:امروز ما با نبرد نابرابری مواجه هستیم و مشکلات اقتصادی بهانه‌ای برای جلب توجه جهانیان شده است بنابراین با اشراف بر ظرفیت جوانان تحصیل کرده باید به پیشواز اجرای بند بند این بیانیه و عملیاتی کردن آن برویم.

حجت‌الاسلام پهلو زاده با اشاره به نقش کار گروه های شش گانه در ادامه موفقیت انقلاب تصریح کرد: جامعه نخبگانی چکار گروه های شش گانه بسیج وظیفه دارند با دغدغه مندی،رویکرد دانشی وعلمی ومسئله محور برای مرتفع سازی موانع ومشکلات و مسایل حوزه های مختلف راهکارهای مناسبی را برگزینند.

مدیر تعلیم و تربیت صالحین سپاه امام علی (ع) تنگستان هدف بسیج از فعالیت در جامعه را اینگونه تشریح کردند که:هدف بسیج صیانت از انقلاب درتمام حوزه ها و عرصه هاست وبسیج برای کمک به تحقق اهداف دولت اسلامی ونیل به تشکیل تمدن اسلامی تلاش می کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین تقی قرائتی مهمان این برنامه با اشاره به نقش مسجد در پیشبرد اهداف برنامه های فرهنگی گفت:مسجد به‌عنوان مهم‌ترین پایگاه دینی، از کارکردهای مختلفی چون کارکرد فرهنگی برخوردار است. امروزه با توجه به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن، به‌خوبی می‌توان از این قابلیت و کارکرد مهم مسجد با برنامه‌ریزی صحیح و در مقابله با این تهاجم دشمن استفاده نمود.

در ادامه این مراسم از هرکارگروه یک ایده و راهکار برتر برای فعالیت بهتر مطرح شد.و

با برگزاری انتخابات مجمع ،حجت الاسلام والمسلمین پهلو زاده به عنوان رییس مجمع وحجت الاسلام والمسلمین علویان به عنوان نایب رئیس مجمع انتخاب شدند.

درپایان این مراسم از کارگروه های برتر و نمایندگان هیئت های اندیشه ورز تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات