امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه مردم ولایت‌مدار ایلام حماسه مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی آفریدند، اظهار کرد: منتخبان مردم هم باید قدردان این نعمت باشند و تمام توان خود را برای خدمت به این مردم به کار بگیرند.
کد خبر: ۹۵۸۴۷۵۸
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اله‌نور کریمی‌تباردر خطبه‌های این هفته نمازجمعه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) این شهر با اشاره به اینکه مردم خوب و ولایت‌مدار ایلام حماسه مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی آفریدند، اظهار کرد: منتخبان مردم هم باید قدردان این نعمت باشند و تمام توان خود را برای خدمت به این مردم به کار بگیرند.

 

 

 

امام‌جمعه ایلام افزود: مشکلات معیشتی مردم از نکاتی بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تأکید داشته‌اند و راه‌حل این مشکلات را منوط بر انتخابات و مشارکت حداکثری دانستند که الحمدلله این اتفاق افتاد و الان هم مهم‌ترین دغدغه مردم ما مشکل معیشت است، انتظار مردم از دولت خدمتگزار سیزدهم و مجلس شورای اسلامی این است که تمام توان و توجه خود را برای حل مشکل معیشت مردم به کار گیرند.

 

 

 

 امام‌جمعه ایلام تصریح کرد: برخی‌ها هم ممکن است در خصوص مشارکت این دوره از انتخابات انتظار بیشتری داشته باشند، اما واقعیتی که ما با آن مواجه بودیم این است که ما با یک هجمه گسترده‌ای از آغاز سال جاری برای مأیوس کردن مردم در پای صندوق‌های رأی مواجه بودیم.

 

 

 

کریمی تبار گفت: فضاسازی دروغین رسانه‌های دشمن، تهمت و افترا، سیاه‌نمایی و القای ناامیدی و تبلیغات گسترده اگر برای براندازی هر نظامی انجام می‌گرفت به‌طورقطع، آن نظام ساقط می‌شد و ما نمونه‌های آن را در تاریخ زیاد داریم، اما مردم ما در روز آزمون سربلند بیرون آمدند و مشارکت قابل‌توجهی داشتند که در مقایسه با مشارکت‌های جهانی، حضور قابل‌قبولی بود و مردم فهیم ما به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفتند.

 

 

 

 وی با بیان اینکه حضور مردم نمایشی اصل تولی و تبری و دوستی با دوستان و دشمنی با دشمنان بود، افزود: این مشارکت و حضور، پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویانی بود که مدت‌ها تبلیغ کردند که مردم در پای صندوق آرا حضور پیدا نکنند، این مشارکت در جبهه مقاومت، روحیه رزمندگان یمنی، لبنانی و فلسطینی تأثیرگذار خواهد بود.

ارسال نظرات