خبرهای داغ:
رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش:

عظمت انقلاب اسلامی نشات گرفته از قرآن کریم است

تبریز- رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش با بیان اینکه عظمت انقلاب اسلامی نشات گرفته از قرآن کریم است گفت:تمسک به قرآن می‌تواند آرامش و امید را برای تک تک اقشار جامعه فراهم آورد.
کد خبر: ۹۵۸۴۷۶۴
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام جبرائیلی در محفل انس با قرآن با بیان اینکه قرآن دربردارنده کاملترین و جامع‌ترین برنامه زندگی برای بشریت است اظهار کرد: تمسک به قرآن می‌تواند آرامش و امید را برای تک تک اقشار جامعه فراهم آورد.

وی بر لزوم انس نوجوانان و جوانان با قرآن تاکید کرد و گفت: اعتقاد به مکتب قرآن و اهل بیت (ع) راهگشای بسیاری از مشکلات ما در جوامع اسلامی است که عظمت امروز انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته از فرهنگ قرآن است.

حجت الاسلام جبرائیلی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با بهره گیری از آموزه‌های دینی و فرهنگ قرآن کریم در مسیری گام نهاد که امروز به عنوان یک الگوی تمام عیار در تمامی جهان اسلام ریشه دوانیده است.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش با اشاره به اینکه باید بتوانیم بیشتر و بهتر فرهنگ قرآن را در جامعه جاری و ساری کنیم افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در سایه انس و الفت با کلام الهی توانسته است نه تنها نقشه‌های دشمنان را خنثی کند بلکه با آمادگی همه جانبه به خوبی از کیان و نظام اسلامی حراست کرده است.

ارسال نظرات