مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در اختتامیه پنجمین جشنواره ملی فیلم بسیج، دیپلم افتخار به اثر "ماهر" و همچنین دیپلم افتخار، رتبه دوم به اثر «شوتی» به کارگردانی محمد سلیمی راد از استان کهگیلویه و بویراحمد تعلق گرفت.
کد خبر: ۹۵۸۴۷۷۱
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سرهنگ پاسدار عیسی جمشیدی با بیان این خبر افزود: مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره ملی فیلم بسیج عصر جمعه ۱۸ اسفند با حضور جمعی از هنرمندان همچون جمال شورجه، فرهاد قائمیان، جعفر دهقان، آزیتا ترکاشوند، مسعود فروتن، هوشنگ توکلی، جهانگیر الماسی، مرتضی کاظمی، محسن علی اکبری، رهبر قنبری و … در سالن همایش‌های موزه ملی ایران برگزار شد.

سرهنگ جمشیدی ابراز داشت: در بخش مستند جشنواره: دیپلم افتخار و جایزه نقدی به اثر "ماهر" و همچنین رتبه دوم شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی به اثر «شوتی» به کارگردانی محمد سلیمی راد از استان کهگیلویه و بویراحمد تعلق گرفت.

در ابتدای این مراسم آرش زینال خیری دبیر جشنواره ملی فیلم بسیج با تشکر از سرداران سلیمانی و معروفی و حمایت‌های آنها عنوان کرد: این جشنواره در ۲ مرحله برگزار شد که در مرحله اول جشنواره در استان‌ها برگزار شد و آثار منتخب استان‌ها برای شرکت در بخش ملی به تهران ارسال شدند و از ۶۰۶ اثر ارسالی ۱۹۶ اثر به بخش ملی راه یافتند.

گفتنی است،هنرمند بسیجی محمد سلیمی راد رییس انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد.

سید محمد سلیمی راد کارگردان خوشنام و موفق استان، یادگار سردار شهید سلیمی راد که تا کنون افتخارات زیادی در کشور و کشورهای خارجی دیگر برای استان کهگیلویه و بویراحمد کسب کرده است.

مستندهایمستندهایمستندهایمستندهایمستندهایمستندهایمستندهایمستندهایمستندهایمستندهای

 

ارسال نظرات