معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان کردستان گفت: پلیس با هنجارشکنان و برهم‌زنندگان آرامش مردم در آستانه آخرین چهارشنبه سال برخورد قانونی خواهد کرد.
کد خبر: ۹۵۸۴۸۰۵
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان،به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی مجیدی با اشاره به نزدیکی چهارشنبه آخر سال، اظهار داشت: با نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال و فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال رعایت نکات ایمنی و پرهیز از اعمال پرخطر چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی گفت: مجرمان سایبری در پوشش فروش مواد محترقه با طراحی درگاه پرداخت جعلی، اطلاعات کارت بانکی را سرقت کرده و آن را خالی می‌کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان کردستان تصریح کرد: والدین با نظارت بیشتر بر فرزندان خود، مراقب اغفال شدن آن‌ها توسط کلاهبرداران سایبری در فضای مجازی باشند.

وی افزود: خرید و استفاده از وسایل مخاطره‌آمیز شب چهارشنبه آخر سال علاوه بر تأثیر منفی بر اقتصاد جامعه می‌تواند آرامش را در آستانه بهار از هموطنان سلب کنند، بنابراین با ممانعت از خرید وسایل ممنوعه توسط فرزندانمان بذر وحشتی را که قاچاقچیان این کالا در جامعه کاشته‌اند از ریشه بخشکانیم.

مجیدی با اشاره به اینکه خرید، نگهداری، حمل، توزیع و فروش مواد منفجره و مواد محترقه جرم است و متخلفان مطابق قانون مجازات خواهند شد، هشدار داد: پلیس با هنجارشکنان و برهم‌زنندگان آرامش مردم در آستانه آخرین چهارشنبه سال برخورد قانونی خواهد کرد.

وی درباره نحوه فعالیت صنوف در ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: متصدیان هتل‌ها، مهمانپذیر‌ها و رستوران‌های بین راهی با اخذ مجوز از مراکز ذی‌ربط، ضمن رعایت شئون اسلامی و متناسب‌سازی فضا‌ها و پوشاندن فضای خود (به نحوی که از بیرون قابل رؤیت نباشد) می‌توانند به مسافران خدمات ارائه کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان کردستان اضافه کرد: فعالیت سایر اماکن پذیرایی فاقد مجوز ویژه ماه مبارک رمضان از یک ساعت قبل از اذان مغرب (افطار) مجاز است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات