زنجان-جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه زنجان گفت:قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) طی تفاهمی با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان زنجان برنامه های ویژه ای در مناطق هدف خود اجرا می کند.
کد خبر: ۹۵۸۴۸۲۵
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴

اولویت قرارگاه پیشرفت و آبادانی زنجان هم افزایی و هم پیمانی برای خدمت است

سرهنگ جلال غورقانلو در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با اعلام این خبر اظهار کرد:قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) طی تفاهمی با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان زنجان برنامه های ویژه ای در مناطق هدف خود پیاده خواهد نمود.

 

وی با بیان اینکه هم افزایی مجموعه های محرومیت زدایی کیفیت و کمیت ارائه خدمات به ولی نعمتان انقلاب اسلامی در مناطق محروم و کم برخوردار را ارتقا می دهد،تصریح کرد: چرا که میتوان با کمترین و پایین ترین هزینه و در کوتاهترین زمان ممکن به بهترین نتایج دست یافت.

 

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه زنجان  بابیان اینکه این قرارگاه با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) برنامه های متنوع و متعددی را در روستاهای محروم در طی سالیان گذشته انجام داده و خدمات خوبی را برای اهالی محترم مناطق هدف ارائه نموده است،گفت:همچنین در سال آینده برنامه های مختلفی در حوزه اشتغال پایدار ، سلامت ماندگار، فرهنگ استوار ، تربیت اسلامی و روستای آباد اجرا خواهد شد.

اولویت قرارگاه پیشرفت و آبادانی زنجان هم افزایی و هم پیمانی برای خدمت است

 

غورقانلو در پایان بابیان اینکه اولویت قرارگاه پیشرفت و آبادانی زنجان هم افزایی و هم پیمانی برای خدمت است،یادآور شد:همچنین  برنامه ریزی برای توانمندسازی دامداران و کشاورزان، اجرای برنامه های جهش تولید، ارائه آموزشهای مهارت آموزی و مهارت افزایی به بانوان، برگزاری نشستها و جلسات آموزشی سبک زندگی اسلامی، حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی از دانش آموزان مستعد کم بضاعت، تعمیر و مرمت و زیباسازی فضاهای آموزشی، اجرای طرح های عمرانی آبرسانی و...‌. صورت گرفته است.

 

 

 

ارسال نظرات