واحدهای تولیدی نگور جنوب و صدرا امید شرق با اهدای بسته های کنسرو ماهی و آب آشامیدنی به یاری مردم آسیب دیده از سیل در جنوب سیستان و بلوچستان شتافتند.
کد خبر: ۹۵۸۵۰۰۰
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: به دنبال بارندگی های اخیر و وقوع سیل در جنوب سیستان و بلوچستان و خسارات گسترده به روستاها و منازل مسکونی،برخی واحدهای تولیدی مستقر در گستره شهرک ها و نواحی صنعتی استان نیز به همراه کمک های دستگاه های اجرایی،خدمات رسان، امدادی و مردمی به کمک مردم آسیب دیده از سیل شتافتند.

وی اظهار کرد: واحدهای تولیدی«نگور جنوب» و «صدرا امید شرق» با اهدای مقادیر قابل توجهی کنسرو ماهی و آب آشامیدنی با همراهی خیرین نیک اندیش به کمک سیل زدگان شهرستان دشتیاری شتافته و این کمک ها را در اختیار ستاد اجرایی کمک های مردمی قرار دادند.

«علیرضا راشکی»گفت: پیشتر از این نیز سایر واحدهای تولیدی مستقر در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان با اهدای بسته های غذایی و معیشتی از جمله:انواع کنسرو، خرما، آب آشامیدنی، روغن،برنج،نان و بیسکویت به کمک مردم مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان شتافتند.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان افزود: واحدهای تولیدی فانوس چابهار، فدک جنوب شرق، صنایع کنسرو سازی ماران، صدرا امید شرق و نگور جنوب از واحدهای پیشرو در ایفای مسئولیت های اجتماعی،کمک های مؤمنانه و خیرخواهانه به شمار می روند.

ارسال نظرات