حجت الاسلام محمدی، گفت: از مهمانی و ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان آن گونه که خداوند و ولی او راضی است باید بهره برد.
کد خبر: ۹۵۸۵۰۲۹
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  در آستانه ماه مبارک رمضان نشست جمعی از بسیجیان فعال حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا سلام الله علیها شهر اردل با امام جمعه اردل  و استادیار صالحین برگزار شد.

حجت الاسلام مجتبی محمدی، با تبریک پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان، گفت: همه شماها علاوه براین که از فیوضات ماه مبارک رمضان بایستی بهره کامل را ببرید مشوق دیگران هم باشید.

 امام جمعه اردل و استادیار صالحین، افزود: اگر بنده ای از بندگان خداوند طعم شیرین عبادت خالصانه و کامل را چشید هدایت یافته و سعادتمند دنیا و آخرت خواهد شد.

وی،ادامه داد: ماه مبارک رمضان شیطان و شیاطین اگر ما خوب عمل کنیم در قفل و زنجیرند و می توانیم این راه و مسیر را بعد از ماه مبارک رمضان هم ادامه بدهیم و خلاصه این که ماه مبارک رمضان فرصت طلایی است که خداوند با لطف و کرم خود نصیب انسانها کرده است، پس بایستی بنده خوبی باشیم و از این مهمانی و ضیافت الهی آن گونه که خداوند و ولی خدا راضی است بهره ببریم

در آغاز این دیدار، فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا سلام الله علیها شهر اردل، گزارش اجمالی از برگزاری نشست های طرح صالحین بسیجیان ارائه کرد.  

ارسال نظرات