خبرهای داغ:

افزایش ظرفیت موجود فرودگاهی در دستور کار دولت سیزدهم

وزیر راه و شهرسازی گفت: یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم افزایش ظرفیت موجود فرودگاهی کشور از طریق ارتقای توان فنی و مهندسی است.
کد خبر: ۹۵۸۵۰۴۴
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، مهرداد بذرپاش در افتتاح طرح بهسازی ترمینال قدیم فرودگاه بین المللی سپهبد شهید سلیمانی اهواز افزود: با اجرای این طرح، ظرفیت فرودگاه اهواز از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر به بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر ارتقا پیدا می‌کند.

وی افزود:برخی از فرودگاه‌های کشور با اضافه کردن ترمینال‌هایی در مجاورت خود به دنبال افزایش ظرفیت ورودی مسافر بوده و فرودگاه اهواز نیز یکی از کانون‌های هدف است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد : با در نظر گرفتن تمهیدات لازم، ظرفیت پروازهای فرودگاه اهواز افزایش پیدا کرده و این فرودگاه به نقش بین المللی خود برگردد.

بذرپاش با اشاره به سفر خود به خوزستان بیان کرد : سرکشی از طرح‌های مسکن، راهسازی و راهداری، کمربندی شهر اهواز، چهار خطه شدن خط اهواز به خرمشهر، آغاز عملیات ۵۰ هزار واحد نهضت ملی و تقدیم زمین به سه هزار نفر در طرح جوانی جمعیت از دیگر برنامه‌های این سفر است .

وی با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های ما در دولت سیزدهم اعطای زمین در روستاهای کشور بود گفت: تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار قطعه زمین در روستاهای کشور تامین و از این تعداد ۳۰۰ هزار قطعه به متقاضیان اختصاص یافته است.

وزیر راه و شهرسازی اظهارداشت : خوزستان یکی از استان‌های هدف در طرح جوانی جمعیت است و در این طرح به ۷۰ هزار متقاضی، زمین واگذار شد و امیدواریم سال آینده نیز با قوت بیشتری این طرح را در استان خوزستان و سایر نقاط کشور دنبال کنیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار