خبرهای داغ:
 حق لطفی در رزمایش طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ که پیش از ظهر امروز در قرارگاه پلیس راه استان قزوین برگزار شد از راه اندازی پویش همراهان سفر ایمن برای سومین سال متوالی از ۲۴ اسفندماه خبرداد.
کد خبر: ۹۵۸۵۰۸۶
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰

قزوین_به گزارش بسیج، جواد حق لطفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در مانور طرح ترافیک و سفر نوروزی که در عوارضی اتوبان قزوین زنجان برگزار شد گفت: تمام راه‌های شریانی و اصلی استان قزوین تحت پوشش سامانه های ثبت تخلف عبور و مرور است و گزارش تخلفات ثبت شده از این دوربین‌ها به منظور اعمال قانون به پلیس راهور ارسال می شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۲۹ دستگاه نظارت تصویری و ۶۵ دستگاه تردد شمار به منظور رصد عبور و مرور در جاده های استان فعال است و به زودی ۶ دستگاه دوربین نظارت تصویری جدید نیز به این ظرفیت افزوده خواهد شد و نصب دوربین ثبت تخلفات برای کاهش سوانح جاده ای و ایمنی سفر برای شهروندان می باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین ادامه داد: با استفاده و نصب همین دستگاه های تردد شمار از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۲۶ میلیون و ۷۱۲ هزار و ۲۴۳ تردد وسایل نقلیه در راه های استان به ثبت رسیده که نسبت به سال گذشته ۵.۵ درصد رشد داشته است.

حق لطفی تشریح کرد: از کل وسایل نقلیه‌ای که در این مدت از راه های استان قزوین عبور کرده‌اند، ۱۶/۹۰ درصد آن مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده و میانگین سرعت خودروها در راه های قزوین ۷۷.۵۰ کیلومتر بر ساعت ثبت شده و با اشاره به فعالیت ۲ دستگاه سامانه توزین در حین حرکت به منظور کنترل اضافه تناژ باردر سال جاری ۱۸۷ هزار و ۸۰۱ تن بار مازاد بر ظرفیت مجاز، با استفاده از همین سامانه کشف و توقیف شد.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها