خبرهای داغ:
  رجحانی در رزمایش ترافیک نوروز که در عوارضی قزوین زنجان برگزار شد گفت: اولویت دولت سیزدهم در حوزه سفر کاهش سوانح جاده ای و سیاست گذاری برمبنای دغدغه رهبر انقلاب در این خصوص است.
کد خبر: ۹۵۸۵۰۹۴
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷

قزوین_به گزارش بسیج، مهدی رجحانی معاون عمرانی استانداری قزوین در همایش ترافیک نوروزی که صبح امروز در عواریضی قزوین و زنجان برگزار شد گفت: استان قزوین هر سال میزبان تعداد زیادی از مسافران است، اما در ایام ویژه ای همانند نوروز که یکی از پرتردد ترین کرویدورهای مواصلاتی کشور می باشد اهمیت اقتصادی بیشتری پیدا می کند و تمام تلاش دولت سیزدهم کاهش سوانح جاده ای است.

رجحانی گفت: ایمنی راه از دغدغه اصلی کشور است به ویژه در ایام پایان سال اخبار تصادفات خاطر همه را مکدر می کند و بر همه تکلیف است که از حوادث جاده ای جلوگیری کنیم و دغدغه رهبر انقلاب در کاهش سوانح جاده ای باید سرلوحه سیاست های کاری نهادها و سازمانها قرار گیرد.

 وی اظهار کرد: در راهداری، هلال احمر و راهور تلاش دارند تا هیچ حادثه جاده ای 

نداشته باشیم.نجات یک انسان نجات یک ملت است شما در طول خدمت خود حفظ حیات مردم تلاش می کنید.

معاون استاندار قزوین بیان کرد: رزمایش ترافیک نوروز پیش‌ درآمدی بر فعالیت پایان سالی است و ارزش کار عزیزان ما در پلیس راه، راهداری، سازمان اورژانس، آتش‌نشانی و هلال احمر بر کسی پوشیده نیست چراکه همواره تلاش دارند تا مسیرهای جاده‌ای استان را ایمن سازند.

رجحانی در پایان تشریح کرد: در دولت سیزدهم تلاش کردیم اقدام کنیم و پیش درآمد پایان سال بر ما ضروری بود تا از زحمات شما تشکر گردد و برای روزهای پر کاری را پیش رو دارید نجات یک انسان نجات یک ملت است شما در طول خدمت خود حفظ حیات مردم تلاش می کنید.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها