تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن کریم جامعه کشوری

آئین اختتامیه شانزدهمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم ویژه جامعه کارگری در رشته‌های قرائت، تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جز، مفاهیم جلد بیست و ششم قرآن و... با تجلیل از برگزیدگان این رویداد معنوی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۵۱۲۱
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱

محمد آذرپناه، دبیر اجرایی این مسابقات و سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت‌:  در این محفل نورانی جمع شدیم تا از ستارگان درخشان جامعه کار و تولید که زندگیشان را با رنگ قرآن جاودانه کردند، قدردانی کنیم. البته تجلیل اصلی نزد صاحب اصلی یعنی خداوند متعال است و آنچه خدا بپذیرید ماندگار است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران‌ افزود: با مصادف شدن بهار قرآن و بهار نوروز یک دوره شکوفایی و نورانی را برای جامعه کار و تولید در پیش خواهیم داشت.

وی افزود: ان‌شاءالله با انس با قرآن که برای جامعه کار و تولید کمترین آورده‌اش کاهش اضطراب و صبوری در کار، همکاری، تعاون و ارتقای بهره‌وری است، همه تلاش کنیم تا یک قدم در این مسیر جلوتر برویم.

آذرپناه سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران افزود: در این دوره بیش از دویست نفر از برگزیدگان سراسر کشور حضور داشتند و این مسابقات از پنجشنبه شروع شد و امروز هم اختتامیه آن برگزار گردید.

وی گفت: ان‌شاءالله همه ما خادمان جامعه کار و تلاش مشمول دعای خیر عزیزان قرآنی قرار بگیریم و در ادامه راه به سمت قله پیشرفتی که مقام معظم رهبری فرموده‌اند، دست یابیم.

این دوره از مسابقات در رشته‌هایی از جمله قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جز، حفظ دیگر اجزا و مفاهیم جلد بیست و ششم قرآن برپا شد و معرفی و اهدای لوح به برگزیدگان حسن ختام این برنامه بود.

ارسال نظرات