خبرهای داغ:
شاهرود_در نشست قرارگاه محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی شهرستان شاهرود بر توجه ویژه به مناطق محروم و خدمت رسانی به مردم تاکید شد.
کد خبر: ۹۵۸۵۱۲۷
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵

به گزارش خبرنگار بسیج، نشست قرارگاه محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی شهرستان شاهرود با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، رؤسای ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری، امور عشایری، جهادکشاورزی و اعضای قرارگاه در سالن جلسات سپاه ناحیه شهرستان برگزار شد.
ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در این نشست با تقدیر از تلاش‌های بسیج سازندگی و سپاه شهرستان در راستای تحقق ماموریت‌های محوله در این راستا بر حمتیت دستگاه‌های اجرایی شهرستان در این راستا تاکید کرد و افزود: همه باید خدمت گذار مردم باشیم و تلاش کنیم در راستای توانمندسازی و اشتغال زایی جامعه تلاش نماییم.
عبدالله یونسیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود نیز در این نشست با بیان اینکه یکی از وظایف بسیج خدمت رسانی به مردم مناطق محروم است، گفت: در یکسال اخیر تلاش‌های فراوانی در راستای تحقق محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی در شهرستان شاهرود انجام شده است که همه از تلاش جهادگران بسیجی و همراهی دستگاه‌های اجرایی است.
مهیار یونس آبادی مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی نیز با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای تحقق اهداف قرارگاه، گفت: در راستای محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی فعالیت‌های مهمی در مناطق محروم شهرستان شده است که توانمندسازی مردم در راستای اشتغالزایی و مطالبه گری از اهداف آن بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها