تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی نقش رسانه ها را در انعکاس رشادت های دفاع مقدس در قالب های مختلف خبر، عکس، تصویر و صوت ستودنی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۸۵۱۳۲
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام آل هاشم در آیین پایانی جشنواره رسانه ای کنگره ۱۰ هزار شهید استان با بیان اینکه نباید تاریخ دفاع مقدس فراموش شود، اظهارداشت: برگزاری یادواره ها در این راستا از برنامه هایی است که تکرار آن ها موجب می شود تا این تاریخ فراموش نشود همان گونه که هر سال دهه های محرم تاریخ کربلا یادآوری می شود.

وی با اظهار تاسف از اینکه ثبت و ضبط صحنه های دفاع مقدس به خاطر مباحث امنیتی مقدور نبود، گفت: اگر آن صحنه ها و وقایع دوران دفاع مقدس ثبت می شد امروز اثرات و برکات زیادی بخصوص برای دانش آموزان داشت.

حجت الاسلام آل هاشم نقش سپاه، نیروهای مسلح و بسیج را در انعکاس رشادت های دوران دفاع مقدس موثر خواند و افزود: شهدای آذربایجان نقش بی بدیلی در دوران دفاع مقدس داشتند که نمونه آن فتح سوسنگرد توسط شهید تجلایی بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی نقش رسانه ها را ارزشمند دانست و تاکید کرد: اهالی رسانه وصایای شهدا را به نسل جوان و دانش آموز منعکس کنند که امروز فضای مجازی بهترین وسیله در این خصوص است.

جشنواره رسانه ای کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی عصر امروز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها