خبرهای داغ:
آیت‌الله موسوی اصفهانی عنوان کرد

ضرورت بررسی خدمات‌رسانی کارگزاران صندوق بیمه در مناطق روستایی و عشایری

همدان-رئیس حوزه علمیه استان همدان گفت: برای پیشبرد اهداف صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان باید عملکرد خدمات‌رسانی کارگزاران را در مناطق روستایی وعشایری مورد بررسی و تحلیل قرار دهید.
کد خبر: ۹۵۸۵۱۵۵
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی در دیدار مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان اظهار کرد: به کشاورزان، روستاییان و عشایر که از زحمتکش‌ترین اقشار جامعه هستند به بهترین شکل ارائه خدمات کنید.

وی افزود: کمک و خدمات‌رسانی به قشر ضعیف از آموزهای دینی در اسلام است بنابراین باید تلاش کنید تا قشر کشاورز، روستایی وعشایر از این خدمات بهره‌مند شوند.

رئیس حوزه علمیه استان همدان گفت: برای پیشبرد اهداف این صندوق از افراد با انگیزه و پرتلاش در مناطق روستایی وعشایری استفاده کنید و دائماً عملکرد خدمات‌رسانی کارگزاران را در مناطق روستایی وعشایری مورد بررسی وتحلیل قرار دهید.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان نیزدر ادامه با ارائه گزارش کاملی از وضعیت بیمه‌ای استان گفت: دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به معیشت مستمری‌بگیران این صندوق داشته است.

حاتم شکری افزود: از جمله اقدامات صورت گرفته افزایش سطوح درآمدی به منظور کفایت مستمری، افزایش ۴۰ درصدی حقوق مستمری‌بگیران، پرداخت تسهیلات بدون سود و بدون ضامن و قانونمند کردن نقل و انتقال سوابق و بیمه تکمیلی است که این موارد موجب افزایش رضایتمندی مستمری‌بگیران شده است.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات