معاون استاندار اردبیل:

طرح جامع شهر اصلاندوز تصویب شد

اردبیل - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: طرح جامع شهر اصلاندوز با محدوده پیشنهادی بیش از ۲۶۵ هکتار پس از بررسی‌ها و بازنگری‌ها به تصویب رسید.
کد خبر: ۹۵۸۵۲۳۵
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹

طرح جامع شهر اصلاندوز تصویب شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل سیدکمال‌الدین میرجعفریان در نشست کمیسیون تبصره یک ماده یک و کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان اظهار کرد: طرح جامع شهر اصلاندوز پس از بررسی‌ها و بازنگری‌های فنی لازم تصویب شد تا موجب رفع بخش عمده‌ای از مشکلات این شهر شود.

وی افزود: طرح جامع شهر اصلاندوز با محدوده پیشنهادی بیش از ۲۵۶ هکتار، افق جمعیت پیش‌بینی‌شده ۱۱ هزار و ۳۲۸ نفر، مساحت حریم شهر بیش از ۹۲۹ هکتار و مساحت پیشنهادی فضای سبز نزدیک به ۲۲ هکتار، به تصویب رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: مناطق مختلف استان اردبیل همچون شهرستان نمین به‌عنوان برندهای ملی گردشگری شناخته شده است و مجوز فعالیت واحدهای معدنی در این منطقه به هیچ‌وجه صادر نخواهد شد.

میرجعفریان تصریح کرد: برخورد و جلوگیری از ساخت‌وساز در حریم رودخانه‌ها با توجه به خطر جانی برای مردم، موضوع بسیار مهم و جدی است.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که ساخت‌وسازی در مسیل‌ها و بستر رودخانه‌های استان اردبیل با مجوز دستگاه‌های متولی انجام شود، دستگاه صادرکننده مجوز متخلف بوده و با این دستگاه به‌صورت جدی توسط مراجع ذی‌صلاح و قضائی برخورد خواهد شد.

ارسال نظرات