استاندار خراسان رضوی گفت: امدادرسانی سپاه امام رضا (ع) در همه عرصه‌ها و بویژه حوزه یاری‌رسانی به مردم در حوادث مختلف شایسته تحسین است.
کد خبر: ۹۵۸۵۲۹۱
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان خراسان رضوی از مشهد، یعقوبعلی نظری در مراسمی از عوامل امدادرسان قرارگاه ثامن‌الائمه سپاه برای نجات ۶۰۰ نفر از مردم گرفتار در پیست اسکی شیرباد مشهد، در محل قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه سپاه مشهد تقدیر کرد.

وی بیان کرد: روحیه استثنایی نیروهای سپاه ناشی از فرهنگ سازمانی این مجموعه است و این انگیزه ‌و روحیه در بزنگاه‌ حوادث بروز پیدا می‌کند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه اثرگذاری اقدامات ‌به موقع در بحران‌ها بسیار مهم است، گفت: با وجود تمام‌ پیش‌بینی تدارکات و امکانات باز هم ممکن است نیازهایی وجود داشته باشد اما ‌مدیریت در صحنه بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه نوع مواجهه با اتفاقات و بحران‌ها بسیاری از خلأها را پوشش می‌دهد، اظهار کرد: در مواقع بروز بحران‌های مختلف روحیه قوی ‌و معنوی بسیار تأثیرگذار است و این رمز موفقیت سپاه محسوب می‌شود.

نظری گفت: برای اینکه بتوانیم بهترین عملکرد را در مواقع لزوم داشته باشیم، ساماندهی امکانات در ارتباط با ماموریت‌های خاص از اهمیت بالایی برخوردار است.

امدادرسانی سپاه در خدمت به مردم شایسته تحسین است

ارسال نظرات
پر بیننده ها