خبرهای داغ:
یک راوی دفاع مقدس گفت: شهدا چراغ راه و مسیر روشن سعادتمندی هستند که با تاسی از آنان می‌توانیم در مسیر اعتلای جمهوری اسلامی قدم برداریم.
کد خبر: ۹۵۸۵۳۳۰
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم ، بسیجیان خواهر و برادر پایگاه شهدای زاویه با حضور در گلزار شهدای علی بن جعفر علیه السلام در جوار مزار شهید مهدی زین‌الدین فرمانده لشکر ۱۷ علی بن ابی طالب علیه السلام با آرمان های امام و شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید پیمان بستند.
حسن فخاران راوی دفاع مقدس در این برنامه گفت: لحظه به لحظه زندگی ما پس از دفاع مقدس، مدیون همان شهدایی است که انقلاب اسلامی را برای ما به یادگار گذاشتند تا با حفظ آرمان های امامین انقلاب آنرا به دنیا صادر کنیم.
وی ادامه داد : اگر امروز زندگی ما رنگ و بوی شهدا را ندهد در واقع راه و مسیر را اشتباه می رویم و باید در زندگی خود تجدید نظر کنیم
این راوی دفاع مقدس افزود: دشمنی که دیروز مردم مارا بمباران شیمیایی و موشکی می کرد امروز با بمباران فکری و فصلی مجازی ملت ما را هدف گرفته است.
حسن فخاران در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه ما در قبال شهدا ، رسیدن به آرمان هایی است که بخاطر آن جان خود را تقدیم نظام کردند و باید همیشه پیرو ولی فقیه باشیم تا عاقبت بخیری و سعادت ‌نصیب ما بشود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات