همزمان با هفته احسان و نیکوکار؛

۱۰ دستگاه یخچال و ۴ سری جهیزیه به نیازمندان و نوعروسان کاشمری اهدا شد+تصاویر

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات و اصناف و کارگری و کارخانجات کاشمر از اهدای ۱۰ دستگاه یخچال و چهار سری جهیزیه به نوعروسان و نیازمندان شهرستان همزمان با هفته احسان و نیکوکاری خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۵۳۳۴
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از کاشمر، سرهنگ پاسدار سید مهدی حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج گفت: همزمان با هفته احسان و نیکوکاری و ماه مبارک رمضان، تعداد ۱۰دستگاه یخچال و چهار سری جهیزیه تهیه شده به همت بسیج و همراهی و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره بهریستی شهرستان به نوعروسان و خانواده‌های نیازمند اهدا گردید.

وی ارزش ریالی ۱۴ سری اقلامی اهدایی به نیازمندان را بیش از ۲۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و ادامه داد: در تهیه چهار سری جهیزیه، اداره بهزیستی، بسیج سازندگی و بسیج ادارات و اصناف شهرستان همیاری داشتند و در تهیه ۱۰دستگاه یخچال که تقدیم محرومین شد نیز کمیته امداد و بسیج ادارت شهرستان مشارکت و همکاری داشتند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات و اصناف و کارگری و کارخانجات کاشمر یادآور شد: این ۱۴ خانواده اعم از نوعروسان و خانواده‌های نیازمند که از این هدایا بهره‌مند شدند با همکاری کمیته امداد و اداره بهزیستی شناسایی شدند.
اهدای ۱۰ دستگاه یخچال و ۴ سری جهیزیه به نوعروسان کاشمری+تصاویر

خبرنگار افتخاری بسیج/حوریه صادقی زیرک آباد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار