خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان گفت: استخدام فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر از طریق ثبت نام آزمون انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۵۳۸۰
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸
استخدام فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، حسن نورانی از انتشار دفترچه دومین آزمون استخدامی ویژه فرزندان شهدا و جانبازان۷۰ درصد خبر داد و گفت: پس از پیگیری‌های فراوان و تعامل و همکاری برخی از وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و بانک‌های دولتی و اخذ مجوز از سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه کشور، ثبت‌نام برای شرکت در دومین آزمون خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر از ۱۷ اسفندماه آغاز شد و تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

نورانی تصریح کرد: متقاضیان شرکت در این آزمون می‌توانند با مراجعه به سایت ثبت‌نام مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir با استفاده از راهنمایی‌های همکاران مطلع استانی مطابق با شرایط مندرج در دفترچه راهنمای این آزمون ثبت‌نام خود را تکمیل نمایند.

وی تاکید کرد: داوطلبان عزیز ثبت‌نام خود را در روز‌های ابتدایی فرصت تعیین شده انجام داده و به روز‌های پایانی موکول ننمایند و نیز جهت جلوگیری از احتمال اشتباه در تکمیل فرآیند ثبت‌نام و همچنین انتخاب شغل محل‌ها مغایر با خواست خود و شرایط احراز مندرج در دفترچه تا حد امکان از ثبت‌نام توسط دیگران یا سپردن آن به کافی‌نت‌ها و.. اجتناب نمایند چرا که هرگونه خطا و اشتباه در درج اطلاعات بعد از مهلت ثبت‌نام قابل اصلاح نبوده و غیرقابل پیگیری و ویرایش است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: افراد مجاز به شرکت در این آزمون به استناد بند ج ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه صرفاً فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر می‌باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها