جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چناران از کاشت ۱۴ هزار نهال به همت بسیجیان این شهرستان باهدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و توسعه سرانه فضای سبز خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۵۴۶۶
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از چناران، سرهنگ پاسدار رضا کمالی در گفتگو با خبرنگار بسیج، گفت: در راستای اجرای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص طرح کاشت یک میلیارد نهال، تعداد ۱۴ هزار اصله نهال همزمان با هفته درختکاری، به همت بسیج سازندگی، بسیج جامعه کشاورزی ناحیه چناران غرس شد.

 وی هدف از اجرای این طرح را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و نیز توسعه سرانه فضای سبز و همچنین جلوگیری از فرسایش و کمک به ایجاد اکوسیستم پایدار در منطقه عنوان کرد و ادامه داد: سهم هر پایگاه مقاومت بسیج ۱۰۰ اصله درخت می باشد که این اقدام ارزشمند با همکاری حوزه ها و همراهی پایگاه های مقاومت بسیج در حال انجام است.

جانشین فرماندهی ناحیه چناران اضافه کرد: در همین راستا شهرداری ها، دهیاران و اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاها، کشاورزان و خیرین محلی تعداد ۳ هزار اصله نهال در اردوگاه حرفه آموزی و کار درمانی لاجوردی، گلزار شهدای شهر رادکان، مسیر گلزار شهدای شهر سیداباد و روستاهای تحت پوشش غرس کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها