خبرهای داغ:
رئیس پلیس راهور دزفول گفت: محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه آخر سال از عصر امروز سه شنبه در برخی محور‌ها و خیابان‌های دزفول اعمال می‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۵۵۰۴
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، سرهنگ محمد تدین پورر اعلام کرد: از ساعت ۱۷ امروز سه شنبه ۲۲ اسفندماه از میدان چهارم خرداد تا دور برگردان پمپ بنزین احمدی واقع در جاده زیباشهر هر ۲ باند رفت و برگشت بوسیله موانع فیزیکی مسدود می‌شود.

وی افزود بلوار آزادگان از تقاطع بلوار دانشگاه آزاد تا میدان شهید باغبان زاده نیز مسدود می‌شود لذا توصیه به شهروندان این است که از تردد غیر ضروری در این محدوده خودداری کنند.

رئیس پلیس راهور دزفول اظهارکرد: مسیر‌های جایگزین بلوار ملاصدرا، بلوار شهدای پلیس و بلوار دانش پیش بینی شده‌اند و بقیه معابر در سطح شهرستان دزفول محدویت ترافیکی ندارند.

وی ضمن آرزوی سلامتی و پشت سر گذاشتن شبی بدون حادثه برای همه شهروندان، از آنها تقاضا کرد: از تردد‌های غیرضروری در محدوده‌های اعلام شده خودداری کنند و با پلیس در اجرای این طرح همکاری لازم را داشته باشند.

معاونت فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی دزفول نیز در اطلاعیه‌ای جداگانه با ارایه توصیه‌هایی برای چهارشنبه سوری بدون حادثه به خانواده‌ها و والدین خواستار مراقبت بیشتر خانواده‌ها از فرزندان خود در این روز شد.

در این اطلاعیه آمده است: از قرار دادن ظروف تحت فشار از جمله کپسول، اسپری، حشره‌کش‌ها و... روی آتش به طور جدی خودداری شود و درصورت اطلاع از خرید و فروش و توزیع مواد محترقه مراتب به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شود.

معاونت فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی دزفول با تاکید بر اینکه بیشترین درصد قربانیان حوادث چهارشنبه آخر سال کودکان و نوجوانان هستند، خواستار آگاه سازی فرزندان از خطرات و آسیب‌های ناشی از انفجار مواد منفجره شد..

چهارشنبه‌سوری به عنوان یکی از آیین‌های سنتی ایرانیان مطرح بوده که در سال‌های اخیر به نوعی تراژدی تبدیل شده و خسارت‌های جبران‌ناپذیری برجا گذاشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها