نفرات برتر مسابقه عکس "خوش آمدی قهرمان" استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج معرفی و در مراسمی از آنها تجلیل شد.
کد خبر: ۹۵۸۵۷۷۴
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، آیین تجلیل از برگزیدگان این مسابقه  صبح امروز با حضور سرهنگ سلمان خواست خدایی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.

سرهنگ خواست خدایی در این آیین ضمن گرامیداشت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا و تبریک به برگزیدگان گفت: افرادی که در مراسم های شهدا شرکت می کنند به طور یقین از سوی خود شهدا دعوت می شوند.

 وی بیان کرد: این توفیق نصیب هنرمندان و عکاسان استان شد تا امسال هم در مراسم تشییع شهدای گمنام شرکت کنند و صحنه های بی بدیلی از حضور مردم و عشق و ارادت آنها نسبت به شهید و شهادت را ثبت و ضبط کنند. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد افزود: ثبت و ضبط وقایع در دوران دفاع مقدس به دلیل کمبود امکانات مقدور نبود اما هم اکنون باید این مهم در قالب هنر ماندگار شود تا جاودانه بماند.

وی به برگزاری دومین کنگره ملی دو هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد در مهرماه 1403 اشاره کرد و گفت: از قشرهای مختلف مردم به ویژه اصحاب فرهنگ و هنر استان انتظار می رود که در راستای استقبال از این کنگره ملی پای کار باشند.

دبیر برگزاری مسابقه عکس "خوش آمدی قهرمان" استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت:مسابقه عکس "خوش آمدی قهرمان" ویژه تشییع شهدای گمنام 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

علی نقی کرامت افزود: از 26 دی ماه 1402 فراخوان شرکت در این مسابقه از طریق رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر شد و آثاری از تشییع شهدای گمنام در استان به دست ما رسید.

وی بیان کرد: پس از بررسی و داوری آثار ارسالی، ابراهیم عزیزی، مهدیس حسنعلی زاده و مهرناز رحیمی به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

گفتنی است: ابراهیم عزیزی، مدیر مسئول، خبرنگار و عکاس خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد در این مسابقه برگزیده شد.

معرفی نفرات برتر مسابقه عکسمعرفی نفرات برتر مسابقه عکسمعرفی نفرات برتر مسابقه عکسمعرفی نفرات برتر مسابقه عکسمعرفی نفرات برتر مسابقه عکسمعرفی نفرات برتر مسابقه عکس

 

ارسال نظرات