محفل انس با قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان با حضور فرمانده سپاه فتح و جمعی از کارکنان کادر و وظیفه در مسجد حضرت زهرا(س) سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۵۹۶۷
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، محفل انس با قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان با حضور قاریان مطرح استانی و کشوری روزهای پنج شنبه هر هفته تا پایان ماه رمضان در سپاه فتح برگزار می شود.

همچنین مراسم ترتیل خوانی و تفسیر قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان نیز صبح ها از ساعت هفت و 15 دقیقه در مسجد حضرت زهرا (س) سپاه فتح برگزار خواهد شد.

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمدبرگزاری محفل انس با قرآن کریم در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمدبرگزاری محفل انس با قرآن کریم در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمدبرگزاری محفل انس با قرآن کریم در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمدبرگزاری محفل انس با قرآن کریم در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمدبرگزاری محفل انس با قرآن کریم در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمدبرگزاری محفل انس با قرآن کریم در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمدبرگزاری محفل انس با قرآن کریم در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمدبرگزاری محفل انس با قرآن کریم در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

 

ارسال نظرات