خبرهای داغ:
در دومین روز از ماه مبارک رمضان آیین افتتاحیه کلاس های عقیدتی ویژه ماه مبارک رمضان ۱۴٠۲ ناحیه شهرستان کرخه در مقر حوزه شهید باقری برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۵۹۹۷
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، این مراسم با حجت الاسلام والمسلمین امیری امام جمعه محترم شهرستان کرخه، سرگرد پاسدار فواضلی جانشین ناحیه، حجت الاسلام والمسلمین جایمند ریاست سازمان تبلیغات کرخه، حجت الاسلام والمسلمین منصوری مدیریت حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) شهرستان کرخه،حجت الاسلام والمسلمین بخشی مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرخه، پاسداران و بسیجیان طرح شهیدهاشمی وسربازان وظیفه این ناحیه برگزار گردید.

در ابتدای مراسم حجت الاسلام والمسلمین بخشی ضمن عرض خیر مقدم با بیان فضائل این ماه مبارک و فرصت شمردن برای خودسازی در این ماه مبارک اشاره فرمودند.

امام جمعه محترم شهرستان کرخه بعنوان سخنران این مراسم دربیان عظمت و فضیلت ماه مبارک رمضان قسمتی از خطبه پیامبر اکرم (ص) در بیان فضیلت ماه مبارک رمضان اشاره فرمودند:
پیامبر اکرم (صلی الله علیه واله وسلم) در این خطبه ارزشمند نکات زیبایی از شاخص های سبک زندگی اسلامی را متذکر شده اند مولفه های زیبا و ارزشمندی که اگر در زندگی فردی و اجتماعی کسی نمایان نباشد، نمی توان ادعا نماید که زندگی اش بر اساس آموزه های قرآنی و اسلامی پایه ریزی شده است.
ماهی که در آن شما را به مهمانی خدا دعوت کرده اند و شما در آن از اهل کرامت خدا شده اید. نفس های شما در آن ثواب تسبیح و ذکر خدا دارد و خواب شما ثواب عبادت.
اعمال شما در آن پذیرفته است و دعاهای شما مستجاب، پس، از پروردگار خویش با نیت های راستین و دل‌های پاک، بخواهید که توفیق روزه این ماه و تلاوت قرآن در آن را به شما عنایت فرماید.

در آخر برنامه های عقیدتی ویژه ماه مبارک رمضان توسط معاونت عقیدتی دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرخه به تمامی رده ها شرح وابلاغ شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها