خبرهای داغ:
پورسینا خبر داد

نشت گاز مایع از تانکر در شهرک صنعتی الوند

همدان-رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان گفت: نشت گاز مایع از تانکر حمل گاز مایع شهرک صنعتی الوند را در خطر انفجار قرار داده بود که با حضور به موقع عوامل آتش نشانی رفع شد.
کد خبر: ۹۵۸۶۰۴۵
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۴

صادق پورسینا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: ساعت ۸ و ۴۸ دقیقه صبح روز پنجشنبه ۲۴ اسفند ماه طی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی همدان اعلام شد که یک تانکر حمل گاز مایع در شهرک صنعتی الوند روبروی باغ بهشت با مشکل نشت و خروج گاز مایع روبرو شده است.

وی بیان کرد: با توجه به حساسیت موضوع یک تیم تخصصی و چند اکیپ عملیاتی برای نشت‌یابی و جلوگیری از انتشار گاز مایع، در محل حادثه حضور یافتند و پس از ارزیابی‌های اولیه، هماهنگی لازم را برای حضور عوامل دیگر خدمت‌رسان (نیروی انتظامی، پلیس راهور ) با مدیران ارشد استانی به عمل آوردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که یک دستگاه تانکر حامل ۲۴ هزار لیتر گاز مایع در شهرک صنعتی الوند دچار نشت شده و گاز مایع به سرعت در حال تخلیه از منبع است.

وی ابراز کرد: نکته نگران کننده حضور گسترده شهروندان در باغ بهشت همدان به دلیل مراسم پنجشنبه آخر سال بود که هر گونه اشتباهی باعث بروز حادثه‌ای بزرگ و جبران‌ناپذیر می‌شد و عملیات فوق با پیچیدگی‌های زیادی مواجه می‌شد، با این وجود آتش‌نشانان تمهیدات لازم را اتخاذ کرده بودند.

پورسینا خاطرنشان کرد: با تلاش بی‌وقفه آتش‌نشانان نشتی ایمنی‌سازی شد و از خروج گاز مایع جلوگیری به عمل آمده و تانکر فوق که عازم شهر دیگری بود با پوشش چند اکیپ‌های آتش‌نشانی، عوامل انتظامی و راهور به خارج از شهر هدایت و به مسیر خود ادامه داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات