خبرهای داغ:
نخستین گردهمایی و معارفه واسطین ازدواج در استان قم، در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۶۰۷۳
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، نخستین گردهمایی و معارفه واسطین ازدواج در استان قم به همت برخی از گروه های جهادی مردمی در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین «حسین دشتی» جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم، در این گردهمایی طی سخنانی ضمن اشاره به برخی آیات و روایات مبنی بر اهمیت ازدواج در اسلام، راهکارهای تسهیل این امر در جامعه را مورد بازخوانی و تاکید قرار داد.
وی با یادآوری نقش بانوان در دوران دفاع مقدس عنوان کرد: یک روزی جنگ سخت را داشتیم و همه از جمله بانوان در پشتیبانی مادی و معنوی جبهه شرکت کردند و حماسه ها آفریدند.
دشتی با بیان اینکه متاسفانه امروز جنگ نرم به درون جامعه و منازل کشیده شده است، گفت: این بانوان متعهد و جهادگر هستند که با درک اهمیت ترویج حجاب، تهذیب و معنویت در جامعه، خط مقدم جبهه را تشخیص داده و با بصیرت و احساس مسئولیت اجتماعی به صورت جهادی، در فضای حقیقی و مجازی با دسیسه های کور دشمنان مبارزه می کنند.
در ادامه، واسطین ازدواج، با تشکیل حلقه هایی زیر نظر کارشناسان مسائل خانواده در شبکه سازی میدانی و تبادل تجربیات و اطلاعات مشارکت نموده و بر انجام امور مربوط به واسطه گری در ازدواج به صورت محله محور تاکید کردند.
به گفته «زهرا فرضی» مبلغه، کنشکر و فعال اجتماعی و از مسئولان برگزاری نخستین گردهمایی واسطین ازدواج در استان قم، این گردهمایی به همت و تلاش گروه جهادی شکوه زندگی و کانون ازدواج پایدار مسجد امام علی بن ابی طالب(ع) و با حمایت دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم برگزار شده و هدف آن تلاش برای بسیج مردمی در امر وساطت ازدواج درست و اصولی و در نتیجه خروج از مشکل رکود ازدواج می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات