عضو هیئت امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه از برپایی محفل انس با قرآن و مناجات شب های ماه مبارک رمضان در مسجد خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۶۰۸۷
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن همراه با اقامه نماز جماعت در مساجد شهرستان سرخه در حال برگزاری است.

محمدحسن جلال از هیئت امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه در خصوص برنامه های اجرایی در مسجد در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان، اقامه نماز جماعت با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسین احسانی امام جماعت این مسجد در نوبت های صبح، ظهر، عصر، مغرب و عشا با استقبال خوبی برگزار و ان شاءالله تا پایان ماه میهمانی خدا نیز ادامه خواهد داشت.

او افزود: محفل جزءخوانی قرآن در ماه مبارک رمضان، ویژه خواهران و برادران هر روز در دو نوبت به همت هیئت ام البنین (س) و مجمع امام حسن مجتبی (ع) در مسجد برگزار و نشست درس های از نهج‌البلاغة و اقامه نمازهای قضا در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) برپا شد.

عضو هیئت امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه ادامه داد: همچنین مناجات شب های ماه مبارک رمضان همراه با قرائت زیارت عاشورا و ویژه برنامه مناجات خوانی و قرائت دعای کمیل با مداحی فضل الله کاری برگزار شد.

گفتنی است محفل قرآنی و حلقه شهید ذوالفقاری با حضور بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) با حضور نوجوانان بسیجی در مسجد امام هادی (ع) برگزار می شود.

همچنین نشست اعضای شورا این پایگاه مقاومت با محوریت رزم شبانه تشکیل و اعضا با یکدیگر گفتگو و تبادل نظر کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها