خبرهای داغ:
تبریز- فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید باکری گفت: این شهید شخصیت معنوی و مذهبی و بابصیری داشت و در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی به ملت قدم برداشت.
کد خبر: ۹۵۸۶۰۹۲
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار اصغر عباسقلی زاده در پنجمین یادواره شهدای منطقه آبرسان و مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سردار شهید مهدی باکری در مسجد طوبی تبریز، افزود: شهید باکری روحیه جهادی و انقلابی داشت و اگر این روحیه در مسئولان ما وجود داشت در بسیاری از عرصه‌ها موفق‌تر بودیم.

وی با تاکید بر اینکه قیام ما در انقلاب اسلامی ظالم بود بیان کرد: این انقلاب بستر ارزشمندی استکه بتوانیم به مستضعفین جهان خدمت کنیم.

سردار عباسقلیزاده با بیان اینکه انقلاب نعمت بزرگی است که خداوند به ملت ما ارزانی داشته است افزود: جای افتخار دارد در زمانی زندگی می‌کنیم که با انقلاب اسلامی هم دوره هستیم، اما باید قدردان این انقلاب باشیم و در اطاعت بی محض از ولایت فقیه هم بی، چون و چرا عمل کنیم.

فرماده سپاه عاشورا در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به ماه رمضان نیز خاطرنشان کرد: رمضان ماه مهمانی خدا و ماه دعا‌های بزرگ است و در این ماه بهتر است قران خوانده و در حق همدیگر دعا کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها