رئیس دانشگاه پیام‌نور ایلام از استقبال ۵۱ هزار نفر در سراسر کشور برای تحصیل در این دانشگاه در رشته‌های مختلف در نوبت تکمیل ظرفیت بهمن‌ماه خبر داد و گفت: بیش از ۵ هزار دانشجو در دانشگاه پیام‌نور ایلام تحصیل می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۸۶۱۷۵
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه پیام‌نور ایلام، فرزاد اسفندیاری با اشاره به استقبال ۵۱ هزار نفر برای پذیرش نوبت بهمن‌ماه این دانشگاه، اظهار کرد: این تعداد دانشجو در مقطع کارشناسی در دانشگاه پیام‌نور پذیرش شده‌اند.

 

 وی با بیان اینکه میزان شهریه دانشگاه پیام‌نور نسبت به دیگر دانشگاه‌ها بسیار پایین و برای خانواده‌های کم‌بضاعت مناسب است، گفت: این دانشگاه به‌جای افزایش شهریه به دنبال کسب درآمدهای اختصاصی است تا با پایدارسازی منابع و خوداتکایی، شرایط تحصیل را برای تمامی جوانان جویای علم را به‌ویژه در نقاط کم‌برخوردار فراهم کند.

 

 رئیس دانشگاه پیام‌نور ایلام افزود: وظیفه ما ایجاد انگیزه، امید، نشاط و فراهم‌سازی بسترهای ادامه تحصیل جوانانی است که آینده‌ساز میهن اسلامی هستند و در این مسیر نیازمند حمایت و پشتیبانی مسئولان برای ارتقا و اعتلای بیشتر دانشگاه‌ها و کشور هستیم.

 

 اسفندیاری با تأکید بر اینکه دانشگاه پیام‌نور دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است، گفت: این دانشگاه علاوه بر برقراری عدالت آموزشی در سراسر کشور بهترین نوع آموزش را با رعایت استانداردهای آموزشی و آزمون‌های استاندارد ارائه می‌دهد.

 

 وی تصریح کرد: دانشگاه پیام‌نور مورد اقبال مردم در اقصی‌نقاط کشور و دارای ظرفیت‌های ویژه است که باعث شده بسیاری از دانشجویان این دانشگاه را برای تحصیل انتخاب کنند که این موضوع رسالت و مسئولیت اجتماعی مسئولان دانشگاه را سنگین‌تر می‌کند.

 

 رئیس دانشگاه پیام‌نور استان ایلام با اشاره به اینکه بخش اعظمی از پذیرفته‌شدگان کنکور در مقاطع تحصیلات تکمیلی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه پیام‌نور هستند، یادآور شد: سرآمد بود فارغ‌التحصیلان و دانشجویان این دانشگاه در آزمون‌های استخدامی و آزمون‌های سالانه از جمله وکالت، سندی دیگر از کیفیت دانشگاه پیام‌نور است.

 

 اسفندیاری با اشاره به محتوامحور بودن دانشگاه پیام‌نور، خاطرنشان کرد: دانشجویان این دانشگاه، حضوری پررنگ در سایر عرصه‌های علمی از جمله جشنواره‌ها و همایش‌های علمی و تولید دانش دارند.

ارسال نظرات